»

Tuesday, April 7, 2009

Minggu nie Penat + Bz : =(

minggu nie setiap petang aku lik kul 5..
Penat doe..
Start kul 7 smpai 12 ader P&P,
after that terus g latihan nasyid smpai kul 3,
N then kul 3 ader latihan bahas..
Blik umah jam pun da menunjukkan kul 5.40..
bersihkan diri,sersiap,solat,makan pas 2 sambung wat karangan utk bahas..
Kul 7 stop writting..
rehat(solat & tido 15 min..)
kul 8.30 start wat homework smpai la kul 10.30..
pas 2 nyanyi lgu nasyid n hafal bahas..
dalam lingkungan kul 11 suku aku pun tido..
Kul 3 pagi aku ngun lik..
study3 sampai kul 4.30..
pas 2 tido..
kul 6 bangun n siap2 tuk p skola..
tu la rutin harian aku minggu nie..

Serius cakap mmg penat..
rehat pun xbrape nk cukup..
tpi aq xnk ksah sume 2..
thun nie thun akhir aku skola..
aps slhnya aq berkorban skit..
btl x???

le ader msa terluang bru la aq on9..
2 pon xlma..
n ary nie alhamdullillah aq dpat jgk utk on9..
tdi time on9 ym..
aq sembg ngan sowg mamat nie..
waa..
best r sembang ngan dye..
aq ngan dye sme2 minat futsal..
best 2..
tpi an yg x smanye ak sokong MU tpi dye sokong Chelsea..
aq ske sembg ngan dye..
dye sempoi n seowng yg klakar..
..

Tdi kat skola..
dapat result add math..
u know what..
aq dpat ckup makan je..
sedih btul..

Sabtu nie pertandingan Nasyid n Selasa minggu depan lak Bahas ala parlimen..
Kdg2 aku terpikir bley ker aq wat nie..aq cam xyakin..
tpi alhamdullillah suara hatiku slalu mengingatkanku,
Tuhan itu ade..yakinlah dgn dri kau sebagaimana kau yakin tuhan itu sentiasa ada dan mlihat setiap perbuatan kau..Andai niat dan cara kau betul pasti allah akan membantu..sesungguhnya Tuhan itu maha pemurah lgi maha pengasih dan penyayang..




No comments: