»

Sunday, August 9, 2009

Outing bersama cikgu sej_Encik jaleel..

smalam 08/08/09..
ader kenduri kat umah ckgu chemi aku kat rapat setia,eypoh..
so aq,syiera,aen & azie plan nk g..
so ktowg pown g la ngan ckgu jaleel...
member2 aq sume pkai bju kurung tpi aku nie kan sememangnye mls nk pkai bju kurung,so aku pkai je la sluar..tpi bkan sluar jeans ye..n aku jgk bkan pkai tshirt..
dlm kul 12,ktowg pun gerak g umah ckgu latipah(Ibu pengantin & juga cikgu chemi aq..)
dlm kul 1 lbey 2 pown smpai la...smpai2 je,terjumpa plak ngan cikgu alim(math) & cikgu shohaily(geo)..dowg pown plek la an ktowg ader skali..so pas 2 sembang2 la kejap..n then jmpa ngan ckgu latipah & makan..
time nk amek mkan 2 terjumpa lak ngan ank dye yg kembar 2..huhuhu..mmg hensem..(xder niat len,cuci mta jew..wawawawa...)
mmg rmai ckgu2 yg dtg..so pas mkan 2 lepak2 la kejap..
dah mkan,n dah jmpa cikgu ucap tahniah n trima kasih,kmi pun berjalan la kluar dri dewan rapat setia 2...time nk kluar 2 terjmpa lak ngan en. sbri & familynye..dye pown agk pelik tpi still tersenyum jew..huhuhu
pas 2 msuk krete ckgu pun tnya nk g mne..
ktowg pown pe lgi,ajk la ckgu g Jaya Jusco(JJ)..
ckgu pown ckp ok..then kmi g solat dlu pas 2 gerak g JJ..
smpai JJ cri parking pown da dekat setengah jam..tpi xboring coz ktowg kan pndai wat lwak so dlm krete 2 asyik gelak je..
asal nmpk krete sebelah ader mamat hensem,member2ku pe lgi,cuci mta la..aku terkecuali k coz aku sibuk men mesej..huhuhuhu..tpi ader la jgk terpandang..
then dpat jgk akhirnya tempat parking..so kitowg pown shopping la skit2..
da boring jln2,aku pown ajk ckgu men boling..azie msti a nk buah aty ader kat boling..hahahaha..
smpai boling lepak2 jap..azie jmpa ngan blak dye..so aku lepak la ngan ckgu..syiera n aen lum abis shopping g..ckgu tnya aq :
ckgu:boyfren azie ke??
Aqu:yup..dak brash..
Ckgu:aik cm ner bley knl plak??
Aqu:budak 2 kan sme skola ngan ank ckgu rahim & cikgu sabri..dpat dri situ la..
Ckgu:owh..mengalahkan org da kwen..
Aqu:hahahaha..taw xpe...huhuhu
pas 2 azie pown dtg then kmi pown g kaunter nk men boling..
Azie men boling pkai bju kebaya..huhuhuhu..mmg lwak!!..Tpi still top 1..
ktowg pown men la boling..mmg tergelak2..ckgu berkerjasama ngan aen utk klahkan aq..Ini tidak adil!!..mmg xadil..azie ngan lak dye 1 team,ckgu ngan aen..aq???sorang2!!
aq pown xkesah sgt..tpi da nk last 2 syiera nk jdi team aku..then dye wat msuk longkang..itu bererti aq kalah..mmg sedih..
ckgu pown pe lgi dri kluar boling smpai dlm krete drop aq je la kejenye...
Aku lak sabar je la..bkan slh aq!!xder rezeki la nk menang..
hurm..so da pnat men kowg blik..nsib bek ckgu nk antar smpai umah..
tpi yg pasti kmi btul2 enjoy!!..

1 comment:

Dt said...

cikgu sabri dh tahu komenyer korjer