»

Thursday, July 5, 2012

Thanks mom..

Assalammualaikum.. =D
minggu nie adalah minggu semua pelajar degree Uitm xkira la mana-mana cawangan pown berperang dengan final exam..aishhh..memang kena bercinta betul-betul dengan buku-buku yang ada nieyh..tambah-tambah lagi dengan buku law..banyak betul seksyen yang kena ingat..haa..ingat belajar tourism xbelajar law ke..lagi teruk ada la..kalau student bisnes ke,acc ke & pape jela (kecuali student minor law) kena blaja 2 topik law je..tpi student tourism cam aku nie kne blaja 3 topik sbb ade law of travel agency..banyak betul nak kena hafal..nasib da lepas paper law.. =.=

Oleh kerana aku juga sedang berperang dengan final nie sume,dengan baik hatinya my bonda belikan coklat yang banyak untuk aku..hahahahaha..like,like,like...memahami betul mak aku kan..best taw dapat coklat banyak-banyak..senyum sampai telinga dapat coklat..bila stress je makan coklat..alhamdullillah lega..hehehehe..lagipun dari dulu mak aku da tau, aku suka makan coklat time exam...tenang sikit nak study.. =D


nie sume coklat yang mak bagi.. =_+

kebetulan plak mak aku pergi langkawi kannn..so, tu yang dapat banyak coklat tuu..hahahaha..sayang mak sangat laa.. you're number for me..lalallalalaala..

No comments: