»

Tuesday, November 27, 2012

Ya Allah, berikanlah kekuataan kepada hambamu ini.. aminn

assalam..

dua tiga hari nie sebelum tido mesti naanges dulu.. ya allah, betapa lemah hambamu ini... ujian menimpa satu per satu..dengan masalah kewangan yang sgt2 sempit, nak minx mak duit lagi, rasa berat sangat hati nie.. atuk pulak msuk hospital sebab sakit paru2 dijangkiti kuman..macam2 masalah aku tanggung sorang2.. ya bagi sape2 pown mungkin orang yang pling rapat dengan kita akan jadi tempat untuk kita kongsi suka dan duka.. aku cuba kongsikan apa aku rasa..tpi sayang dia sudah terlalu jauh dengan aku.. semakin membuat aku rasa terasing dan sangat jauh dari dye.. aku cuba cari dimana salah aku, aku cuba faham perasaan dye..tapi apa aku dapat. seolah2 langsung tidak dihargai!
ya Allah, aku mohon kau permudahkan la segala urusan aku didunia mahupun diakhirat. bantulah aku menghadapi ujian2 yang telah kau berikan. tabahkan lah hatiku untuk menerima qada dan qadar yang telah kau tetapkan untukku. andai dia bukan jodohku, tenangkan lah hatiku untuk menerima ketentuan darimu, dan andai telah tertulis dia jodohku berikanlah kami jalan penyelesaian..aminn

No comments: