»

Thursday, May 24, 2012

untuk awak en bmilo.. =)

   satu sem hidup sy tanpa awak..mcm2 jadi..mcm2 yg xkena..mcm2 yg sy hadapi..xpernah lekang dugaan 2 dtg..tpi tnpa sy sdar,awk masih ada di sisi sy untk tolong sush senang sy...awak masih mampu senyum dpn sy wlaupun sy tau hati awk sakit n terlalu terluka sbb sy..awk msih manjakan sy wlaupun bukan seakrab dulu..bertuahnye saya miliki awak..tpi  sume xkekal lama..kini awak nk asingkan diri dari saya..awk xnk ganggu hbgn sy dgn sidia..sy tau terlalu pahit awk nk jdi kwan dgn dye tapi sy bangga dgn awk kerana msih ketepikan ego awak dan nk jdi kwan dye..saya xtau saya mampu atau x lepas nie nk tgk awk dgn org lain sepertimana awak tgk sy dgn lelaki lain...awak,sy xpernah sangka n xpernah minta semua nie nk jadi..klu ini takdir kita,sy redha..saya jgk mengaku slh sbb xsetia dgn awak n ambil keputusan terburu2..sedangkan sy xtahu pown dlu awk sibuk sbb ap..msti awk xnk gtau sbb tkt sy risau kan..kejamnye sy sbb pentingkan diri..mafkan sy..

 awak,wlau kat mna pown awk, sy akan sentiasa doakan yg terbaik untuk awak..andai satu hari nanti awk da jumpa pengganti saya,jgn lpe bgtau sy..awak da janji kan xkan berahsia dgn saya..sampai bile2 saya akan sayang awak wlaupun sbgai seorg sahabat..trima kasih ambil berat tntg hbgn sy dgn amin..Alhamdullillah hbgn kami da baik n awk bukan penyebab kami gaduh atau salah faham...awak insan istimewa yg pernah saya knl dlm hidup saya..family sy family awk jgk n saya hrap awk xkan putuskan hbgn sy dgn keluarga awak..

azam iskandar,wlaupun kini saya miss dolphin n bukan lagi princess ladybird awk tpi satu yg sy nk awk tau,sy harap xkan ade spe yg bole gnti tmpt sy sbgai princess ladybird di hati awk sepertima mana sy xpernah ganti tmpat en. bmilo dihati saya.. sbb 2 sy xpernah gne nick name en bmilo pda lelaki lain...yg cuma ade en dolphin.
saya doakan awak bahagia..trima kasih pernah syg sy n xpernah jemu layan krenah sy..

saya sayang awak - princess Ladybird


ikhlas dari hati,
miss dolphin    =)




No comments: