»

Tuesday, March 12, 2013

when u become a strong ladies.. =)

salam...
alhamdullillah masih diberi kesempatan oleh Allah swt untuk meneruskan kehidupan yang xpernah lepas dari dugaanNya.. alhamdullillah.. Terima Kasih ya Allah jadikan aku wanita setabah ini..seminggu lebih dah duduk kat bumi mlake nie..mcm2 jadi..putus cinta..of coros sedih!!!.. nanges,berharap mcm nak rak..bole katakan hari2..kali nie memang seriusly frust tahap smpai serik nak bercinta lagi..nekad sangat dah..ary2 kol pak cik tu..tapi hari2 jugak kena mara...xpelah..yg penting dapat cakap ngan dye..tapi smpai bile nak mcm nie...huhuhuhu...ary tu xtahan sgt da smpai kol acik yang kt banting..cte sume kat acik..nak bgtau mak takut..confem kne bebel..last2 acik cri jalan smpai nk kenalkan aku dengan abg kwan dye..mule2 kata ok xpela..xamek port pown benda 2 penting..ngat main2..rupa2nya betul2..ary2 kol nk ckp pasal mamat 2 yg aku xpnah knal sapa pown dye..acik bukan main ckp dye baik,alim, n sgt sesuai dgn aku..tapi acik xtau yg aku jahat,sgt xsesuai dgn dye..sgt xlayak rasanya..mcm langit ngan bumi..ntah la..acik bgtau mak..n mak suh ikut je apa dorang rancangkan..jgn sedih2..ish...aty da mule gelisah,xsnang duduk...aku berharap pada orang yang dah xnakkan aku...xtau da pada sapa nak cite..tiap2 hari sebelum tdo ngadu pada pencipta semua apa yang aku rasa..dah xtau sgt nak cte pada spe..bnyk hati yg perlu aku jaga..mlm nie acik kol suruh balik hujung bulan nie..ade majlis tahlil katanya n nak suruh aku jumpa ngan mamat 2,..mcm2...smpai kdg2 xlarat nak fikir dah..kadang2 paksa jugak tulang 4 kerat nie kerja walaupun rasenya letih seletih2nya..sume sbb nak aku lupakan semua nie..xtau smpai bile nak lari dari kenyataan nie..kalau lah ada yang memahami..
dalam banyak masalah yang aku hadapi,alhamdullillah aku masih boleh tersenyum lagi..masih cuba kuatkan hati gembira depan orang lain sedangkan hati nie hanya allah yang tahu betapa sedihnya aku..masih ade kawan2 yang perlu aku bahagiakan bukan merisaukan dorang dengan keadaan aku..tntg azam iskandar plak..dye nk kovo dah rabu nie..tahniah pak cik!!trima kasih sentiasa ade saat susah sng saya..kita bff kan slame2nya.. bole la pas nie cri calon istri yg lawa ye bukan yg comel sbb yg comel tu hanya tok saya sorang je kan..hehheehehe..

apapun insyaallah lepas nie aku akan cuba terus melupakan semua nie..mungkin sy bukan mcm awak pak cik yg bole lupakan sy dlm sehari dua,tapi sy tidak..sy perlu masa tok semua 2.. wish me luck ye!!cerita kita sy simpan baik2 dlm kotak hati sy wlaupun xsemua cerita kita manis mcm baskin robin ...  =)))

*pas nie klu betul la dijodohkan dgn mamat 2..ish mcm mna la.. alamat kne buli la mamat 2 dgn aku..da la acik ckp dye lembut..hahhahaaha...bru dye tau fatimah shafiee nie sape... gangster kampung pisang taw.. =)))

END


No comments: