»

Saturday, April 27, 2013

H.A.T.I

saya nak mesej awak, tapi saya selalu terfikir mungkin awak bz, awak ada dengan dia.. awak mungkin tak pernah harap dapat mesej dari saya..tapi hari-hari saya terfikirkan awak walaupun saya cuba sibukkan diri saya dengan benda lain..bila saya dapat mesej dari orang lain, saya selalu terfikir,saya tak boleh jatuh hati pada orang tu sebab saya ada awak walaupun hakikatnya awak bukan milik saya lagi.. bila ada orang ingin gantikan tempat awak dihati saya, saya selalu tak boleh nak terima sebab saya kenal awak, tak pernah menduakan saya,dan saya tak boleh curang dengan awak..tapi bila saya nampak gambar awak dengan dia..memang hakikatnya awak bukan milik saya lagi dan hubungan kita dah lama berakhir...saya tumpang gembira tengok kebahagiaan awak..mungkin selama dengan saya awak tak pernah pun rasa kebahagian tu kan..xpela..saya cuma mampu doakan kebahagiaan awak dan tengok awak gembira dari jauh..saya tak tau sampai bila kesetiaan nie tetap ada..xpela..mungkin belum cukup masa untuk padamkan..Insyaallah lama-lama nanti ok la..doakan ye.. =')

No comments: