»

Saturday, April 27, 2013

you..lelaki tu!

Dia sebenarnya lelaki yang baik, sangat baik..mungkin kerana kenakalan aku yang buat ego dia tercabar..sorry la ye.. saya memang macam tu sejak kecik lagi.. saya tak pernah menyesal kenal dengan awak, fall in love dengan awak n bla bla bla... =)
awak anak yang baik, cucu yang baik, sahabat yang baik n semua orang notice tentang tu rasanya. awak lelaki yang beruntung! sangat beruntung...awaklah abang,awaklah kakak dan kadang-kadang awak bertindak macam seorang ayah..Alhamdullillah.. bersyukur ye atas nikmat yang Allah beri tu.. mungkin kita jauh, dan kita xseakrab dulu dan kita tak bercerita macam dulu, tapi saya nak awak tau.. saya tak pernah bencikan awak,xpernah berdendam pown dengan awak..awak ajar saya erti setia taw.. dan alhamdullillah kini saya mempraktikkan untuk setia pada yang selayaknya.. terima kasih..hehehehe
awak nampak manis dengan adanya janggut awak dan senyuman ikhlas awak tu..sampai bila- bila tak boleh lupa senyuman awak yang ikhlas tu.. nampak bahagia sangat ..kekalkan ye! =)

No comments: