»

Saturday, April 27, 2013

Alhamdullillah.. terima kasih Ya Allah.. =)

salam...lama dah tak update blog.. =)
macam-macam yang berlaku sepanjang sem4 nie..kehilangan arwah nenek,kehilangan orang yang terlalu aku sayang,kena buatan orang..macam- macam la..tapi semua tu yang buat aku makin kenal diri aku,makin kenal siapa sebenarnya orang-orang disekeliling aku dan yang penting aku makin ingin dekat dengan Allah s.w.t.
Alhamdullillah.. hati nie makin lama makin boleh terima  apa yang dah jadi..aku bersyukur kerana tidak diberikan sedikit pun sifat benci dan dendam terhadap orang lain.. terima kasih Ya Allah..
orang selalu cakap ada hikmah disebalik apa yang terjadi.. Insyaallah dengan apa yang terjadi bertambahlah keimananku kepada Allah s.w.t. apa yang aku selalu ingat ialah Allah takkan uji kalau DIA tak sayang kita. sebab tu la Allah nak uji kita.. so beruntunglah anda bila ditimpa ujian atau dugaan.. =)
cuma kadang- kadang rasa terkilan sikittttt je bila persahabatan tu dah makin jauh dan jauh..takkan la sebab kita dulu,kita dah tak boleh berkawan..tapi mungkin jugak sebab komitmen awak dengan bakal isteri awak.. tak pela..saya hormati keputusan tu.. yang penting awak bahagia..itu dah cukup pown buat persahabatan kita.. lagipun tanpa keputusan awak tinggalkan saya dulu, saya mungkin tak dapat jadi macam sekarang.banyak benda saya belajar dari awak..terima kasih =)
mugkin buat sahabat-sahabat,kita da makin jauh kan..mungkin jugak sebab kita dah jarang jumpa kan.. aku nak mintak maaf kalau aku ade buat salah samada sedar atau tak..manusia xpernah lari dari buat kesilapan kan.. moga-moga walaupun kita tak serapat dulu lagi,tapi bila jumpa tu kita bertegur la ye..aku  mintak maaf atas sikap aku sebelum nie yang banyak sakitkkan hati korang dan banyak susahkan korang.. =)

aku cuba pergi jauh dari kehidupan aku yang dulu,aku cuba bina lembaran baru dalam kehidupan aku kini.Insyaallah dengan izin-Nya aku akan rasakan kebahagian yang aku cari-cari selama nie.. Insyaallah..  =)




*azam iskandar, saya sebenarnya bahagia sangat kalau awak betul-betul dengan kasih..kasih xcemburu pown kan.. sekurang-kurangnya dia tak mintak pun awak lupakan saya..dan kita masih dapat berkawan sehingga ke hari ini...dia selayaknya untuk awak.. =))

No comments: